Często zadawane pytania

1. Czym jest EM-karta?

2. Jak należy przechowywać EM-kartę?

3. W jakim celu wydawany jest paragon fiskalny?

4. Zakupiono dla ucznia bilet ulgowy z EM-kartą ważny na miesiąc wrzesień, czy kupując bilet na październik należy zgłosić się do kasy biletowej z kartą tego ucznia?

5. W związku z planowanym urlopem, czy mogę kupić bilet ważny od połowy miesiąca?

6. Pracuję w 12 godzinnym cyklu co drugi dzień, czy mogę wyłączyć z obowiązywania biletu te dni kiedy nie będę z niego korzystać?

7. Po co PKS-y zajęły się tematem EM-karty i przykładają tak dużą wagę do tego przedsięwzięcia (obligują do przykładania jej do bileterki itd.)?

8. Jeżeli „utracę” EM-kartę lub zostanie ona zniszczona, czy kolejną kartę otrzymam również bezpłatnie?

9. Jestem studentem; moja uczelnia wprowadziła elektroniczną legitymację studencką. Korzystając z biletu ulgowego mam obowiązek posiadania jej w momencie wsiadania do autobusu – w związku z tym przechowuje EM-kartę oraz legitymację w jed

10. Czy wykupując bilet z EM-kartą będę mógł korzystać jak dotychczas z kursów innych przewoźników, którzy honorowali bilety PKS Koninie S.A. a nie wdrożyli jeszcze systemu karty elektronicznej?

11. Czy w przypadku „utraty” EM-karty można dokonać zwrotu biletu tylko na podstawie paragonu fiskalnego lub samej karty?

12. Czy w przypadku „utraty” EM-karty lub paragonu fiskalnego mogę korzystać z przejazdów tylko na podstawie EM-karty lub paragonu fiskalnego?

13. Czy w przypadku „utracenia” EM-karty mogę korzystać z przejazdów tylko na podstawie paragonu fiskalnego?

14. Czy w czasie podróży, posiadając EM-kartę i paragon fiskalny muszę mieć przy sobie również dowód osobisty lub inny dokument tożsamości?

15. Czy w bilecie okresowym mogę wyłączyć dni wolne od pracy?

16. Czy w autobusie można przedłużyć bilet?

17. Czy w autobusie można przedłużać bilety nie objęte ulgami ustawowymi?

18. Czy po wprowadzeniu EM-karty będę mógł kupić bilet okresowy?

19. Czy operacja wyrobienia EM-karty odbywa się co miesiąc?

20. Czy na dworcu w Słupcy kartę wyrobię „od ręki”?

21. Czy można wykupić bilet bez EM-karty?

22. Czy można kupić bilet okresowy ulgowy?

23. Czy konieczne jest posiadanie paragonu fiskalnego w chwili wsiadania do autobusu?

24. Czy istnieje możliwość przejazdu na EM-kartę do przystanku położonego w pobliżu miejsca zamieszkania, ale przy innej trasie?

25. Czy bilet okresowy ważny od 12 września do 11 października będzie droższy od biletu miesięcznego ważnego na wrzesień?

26. Czy bilet kupiony z EM-kartą ważny jest w dni wolne od pracy?

27. Czy bilet kupiony z EM-kartą limituje ilość przejazdów w ciągu jednego dnia tylko do przejazdu tam i z powrotem?

28. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „PRZEWOŹNIK NIEOBSŁUGIWANY”?

29. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „NIEWŁAŚCIWY OKRES WAŻNOŚCI”?

30. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „NIEWŁAŚCIWA TRASA”?

31. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „EM-KARTA ZASTRZEŻONA”?

32. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „BŁĄD ODCZYTU EM-KARTY”?

33. Co zrobić i jaka jest przyczyna w wypadku gdy bileterka autobusowa w chwili odczytu karty wyświetli komunikat: „BŁĄD DANYCH EM-KARTY”?

34. Aby wyrobić EM-kartę muszę stawiać się osobiście na dworcu w Koninie lub Słupcy?

© 2021 |  PKS w Koninie S.A..
62-510 Konin, ul. Zakładowa 4
KRS: 0000245491  |  NIP: 665 000 12 89

Projekt i realizacja MYKK